חודש שבט - להתעורר אל העוצמה הטבעית שלנו

את הבוקר היום התחלתי במדיטציה בטבע האורבני שלי.
בפארק ליד הבית.

כפות רגליי על האדמה, מרגישה דרכם את העוצמה שלה.
את קצב דפיקות הלב של האדמה.
מאפשרת ללב שלי להרגע ולפעום בקצב של האדמה, בקצב של הטבע.
קצב אחר, איטי יותר... רגוע.

מרגישה שורשים שיוצאים מכפות רגלי עמוק לתוך האדמה.
מתחברת אליה. אל התמיכה, היציבות והביטחון שלה.

ומשם עולה וצומחת כמו עץ חזק ושופע, גבוה, למעלה למעלה.
אנרגיית החיים עולה בתוכי מהאדמה.

אני מרימה את ידיי גבוה לשמים.
מתמתחת וגדלה, אני נוגעת בשמיים!


אני כלכך אוהבת עצים...






































לגעת בהם, להרגיש אותם, לצלם אותם.

לשבת על האדמה, להישען על עץ, להרגיש אותו ולהקשיב.
להקשיב לעוצמה שלו, ללב שלו. להקשיב ללב שלי.
להסתכל על העלים זזים ברוח...
להקשיב לחוכמה שזורמת אלי דרך העץ, מחזירה אותי למרכז שלי.
לקבל כוח, שקט ולנשום.
להתחבר לשפע של הטבע.
שמחזיר אותי לשפע הטבעי שלי.
כמו בטבע, לצמוח לגדול ולפרוח בטבעיות, ללא מאמץ.
פשוט כי כך הוא השפע וזוהי דרכו.



ועצים אוהבים גם אותי...ואתכם (:


חודש שבט הוא הזמן בו הטבע מתעורר מתרדמת החורף ומתחיל ללבלב.
גם אנחנו מתעוררים מההתכנסות הפנימית של החורף,
זמן בו רעיונות חדשים, וחלומות נובטים בתוכנו ומתחילים ללבלב.

חודש שבט מזכיר לנו לצאת ולהתחבר אל הטבע. לחזור אל עצמנו, אל הטבע שלנו.
לתת ללב שלנו להתעורר, להיפתח עוד וללבלב.


...״ אז נעמדה זקופה וגאה והרימה את זרועותיה כמו ענפים לעבר קרני השמש, שחדרו מבעד לעלוות היער הצפופה. דממה השתררה בין כל הנאספים, כשהיא עצמה את עינה והפכה לעץ אנושי.
אז שמעה את קול האנשים העומדים [העצים] עולה מלב העץ שלהם ומדבר אל ליבה שלה.
״שפתנו נשמעת באמצעות הלב, ולא האוזניים. אנו מדברים על כל מה שאנו רואים במקום כלשהו, משום שאנו הצופים האילמים של הארץ.
שורשינו שואבים מעומק באר האהבה המצויה בקרקע אמנו האדמה, וענפינו מתרוממים כל יום גבוה יותר ויותר בשביל לתור אחר האור של סבא שמש.
אנו מהווים את האיזון החי שבין אמא אדמה לאבא שמים, נקבה וזכר, קבלה ונתינה.
מכל צורות החיים אנו דומים ביותר במבננו לבני האדם, מפני שאנו מראים להם כיצד לכבד את האיזון שבין שמים וארץ הקיים בתוכם. באמצעות מתן דוגמא אנו מראים להם כיצד להיות הצופים האילמים של החיים, כיצד לעמוד זקופים וכיצד לתת ולקבל״.
... המגבלה האמיתית היחידה של הקיום האנושי נובעת מכך שהלב סגור. כשהלב פתוח, כל הבריאה נעשית נגישה ומובנת. את הפכת כעת לאיזון הזה, והוא ישרת אותך היטב״...

קטע שמרגש אותי מאוד מתוך הספר
״13 האמהות הקדומות של השבט״ - ג׳יימי סאמס.
ספר מרגש ומעורר השראה.ספר שמחבר אותי בכל פעם מחדש אל הטבע, אל האדמה,
אל הטבע שלי, אל החוכמה והעוצמה שלי.

חודש שבט שמח לכולם.




תוויות: , , , , , , ,